ترامپ: جنگ جهانی سوم پیش از انتخابات آمریکا اتفاق می‌افتد ادامه عملیات‌های گردان‌های قسام در ۲۲۴ امین روز جنگ شهادت یکی از فرماندهان گردان جنین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی ویدئو | اعتراف بی بی سی به ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری پهپادهای حزب الله حمله موشکی حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده سربازان اسرائیلی دست به تظاهرات زدند چهره نزدیک به ابوبکر البغدادی دستگیر شد افتتاح اسکله آمریکا در غزه | حماس:مخالف حضور نظامیان خارجی هستیم ابوعبیده: برای جنگ فرسایشی طولانی مدت آماده هستیم شهادت یکی از فرماندهان حماس در لبنان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در مرز لبنان و سوریه + فیلم (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۵ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید رئیس جمهور از سامانه شبیه‌ساز پل فرماندهی کشتی سازمان ملل: بیش از ۱.۴ میلیون نفر از سودان فرار کرده اند | قحطی در حال نزدیک شدن است لحظه شکار پهپاد آمریکایی بر فراز مأرب یمن + فیلم نفوذ حماس به سرویس‌های جاسوسی اسرائیل بیانیه راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: حج، یک سفر معنوی انسان‌ساز و سرآغاز تحول و تعالی است رئیسی از بندر نوشهر بازدید کرد گلایه امام جمعه موقت تهران از مصوبه مجلس برای تعطیلی شنبه‌ها
سرخط خبرها

سخنان عجیب ترامپ درباره روسیه | پرچم چین را به جنگنده‌های اف-۲۲ بزنید و روسیه را بمباران کنید!

  • کد خبر: ۱۰۱۳۳۵
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
سخنان عجیب ترامپ درباره روسیه | پرچم چین را به جنگنده‌های اف-۲۲ بزنید و روسیه را بمباران کنید!
رئیس جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی خواستار بمباران مواضع روسیه با جنگنده‌های «اف-۲۲» با پرچم چین شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس جمهور سابق آمریکا شبانگاه یکشنبه به وقت تهران در اظهارات جنجالی خواستار بمباران روسیه با جنگنده‌های «اف-۲۲» ایالات متحده که بر روی آن‌ها پرچم چین نقش بسته است، شد.

به گزارش «پرس تی وی»، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا پیشنهاد کرده است که ایالات متحده باید جنگنده‌های اف-۲۲ خود را با پرچم چین منقوش کرده و مواضع روسیه را که در حال انجام عملیات نظامی در اوکراین است، بمباران کند.

دونالد ترامپ که در جمع  کمک‌کنندگان کمیته ملی جمهوری‌خواهان  سخنرانی می‌کرد، گفت، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا باید از گفتن اینکه ایالات متحده به روسیه حمله نمی‌کند، دست بردارد.  ترامپ در ادامه ناتو را «ببر کاغذی» خواند.

دونالد ترامپ، در توجیه سخنان خود در استفاده از پرچم چین بر  روی جنگنده‌های اف-۲۲  آمریکا گفت، در صورت انجام  این کار، چین و روسیه با هم دعوا می‌کنند و ایالات متحده نظاره‌گر دعوای این دو کشور خواهد بود.

 رئیس‌جمهور سابق آمریکا اخیرا نیز گفت، چنانچه او رئیس‌ جمهور بود کشورش با استفاده از تحریم‌های نفتی علیه روسیه می‌توانست در شرایط نفتی پول به دست آورد.

ترامپ که با شبکه «فاکس‌بیزنس» مصاحبه می‌کرد خواستار آن شدکه با توجه به حمله روسیه به اوکراین هیچ کشوری از روسیه نفت نخرد. 

رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر به تکرار این ادعا پرداخت که اگر رئیس‌جمهور بود، هرگز حمله به اوکراین رخ نمی‌داد. او در پاسخ به این سوال که ایا «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا باید بخش نفت روسیه را تحت تحریم قرار دهد  گفت: «ما باید در ایالات متحده این فرصت را باز کنیم و کسی نباید نفت از روسیه بخرد.»

وی در ادامه گفت: «کشور ما در این وضعیت می‌توانست کلی ثروت به دست بیاورد و بیش از هر زمان دیگر به پول دست پیدا کند.»

روسیه صبح پنجشنبه (۲۴ فوریه/ ۵ اسفند) دستور حمله نظامی به اوکراین را صادر کرد. این تحول چند روز بعد از آن رخ داد که مسکو رسماً استقلال جمهوری‌های «دونتسک» و «لوهانسک» در شرق اوکراین را به رسمیت شناخت.

روسیه اعلام کرده است که  اوکراین به تعهداتش ذیل توافقات مینسک که در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ برای حل مناقشه‌های موجود میان جدایی‌خواهان و کی‌یف حاصل شده بود، عمل نکرده است. روسیه اعلام کرده است که هدف از عملیات نظامی روسیه گرفتن «غیرنظامی کردن اوکراین» و «نازی‌زدایی» از این کشور است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->